15 Ağustos 2009 Cumartesi

La laa 100.POST ve '' BİR TANITIM ''


Blogumu az buçuk takip edenler benim tam bir taç/toka delisi olduğumu bilirler.Ne giydim vs gibi postlarda saçımda sürekli birşeyler göze çarpar.Tüylü,çiçekli,taşlı,pullu taçlarımla aram çok çok iyidir :))
Pasaj'da gezerken Kudradesign ile karşılaştım.O kadar güzel aksesuarlar tasarlanmışki..Ben tam anlamıyla bayıldım..! Gittim geldim baktım,gittim geldim baktım..
Bir süreden beri ne yazıkki kendime alışveriş yasağı koyduğum için bir türlü birşey almak kısmet olmadı tabi en önemlisi bir türlü karar veremiyor oluşumda.Çünkü bunu mu alsam, e yanına bunu da alıyım,bir de bu derken,pasajın yarısı benim sepete doluyor :))
Mutlaka bu pasaja göz atmalısınız.Ben aşağıda en çok beğendiklerimin resimlerini yayınlıyorum ama diğerleri de en az aşağıdakiler kadar şahane.
Şu anda favorim 1. ve 5. resimdekiler ama diğerlerine de hayır diyebilmek ne mümkün.
Galiba bu gidişle yasağımı Kudradesign' dan alışveriş yaparak bozacağım..



















'' 100.posta kısmette Kudradesign ' ı tanıtmak oldu,umarım bu marifetli bayana şans ve uğur getirir.. ''

2 yorum:

  1. kudradesign'dan ben toka almıştım brikaç tane hepsinide severek kullandım ve kullanıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. aaa hatırlıyorum galiba :))
    Bende beğeniyorum kudradesign'ı...
    Ama kararsızım şu anda..Bu post sayesinde karar veririm belki..
    Hangileri güzel sence ? :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin