10 Ağustos 2009 Pazartesi

Mughetto'nun kot etek tasarımı ;)




Bu postumda size bir etek diktirdiğimden bahsetmişim..
İşte karşınızda o etek.. :))
Diz hizamda bir etek vardı..Ve ben o kadar uzun kot etek giymeyi sevmiyorum..
Napabilirim diye düşünürken aklıma bu fikir geldi.
Gitim en cafcaflısından bir kumaş beğendim ve eteğin altına terzime diktirdim.
Ama boyuyla ilgili kafamda soru işaretleri var.Annem kumaş olduğu için,dökümlü durması ve daha rahat kullanabilmem için dizimin altında yaptırmamı önermişti bende dinledim. ( akıllı kız mughetto )
Ama şimdi boyunu dizimin üstüne çıkartıp kalan parçayıda buradaki etek gibi üst kısma diktirip çift katmı yaptırsam diye düşünüyorum..?
Günlük kullanım için fazla kısa olur ama bende tatillerde değerlendiririm ;)

2 yorum:

  1. Bence bu hali de çok güzel olmuş ama tabi son fikir senin tabiki:)

    YanıtlaSil
  2. bende kararsızım açıkçası...
    zaten yaz bitti sayılır,diyorumki,havalar soğuyana kdr birkaç kere böyle giyerim seneyede o şekilde modifiye ederim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin