23 Ağustos 2009 Pazar

Sephora vs. Golden Rose [elektrik mavisi rimeller]













Mavi rimellerle aramın iyi olduğunu biliyorsunuz.


En son Yves Rocher marka mavi bir rimel tanıtmıştım,piyasada o tonda başka rimel bulamadığımıda söylemiştim,açık mavi bir rimel.


Bugün ise Sephora marka ve Golden Rose marka iki rimeli karşılaştıracağım.


Golden Rose marka rimel;


-Çok,çok daha iyi renk veriyor.Maviş maviş gezmek için birebir.


-Fiyatı çok makul.Sonradan pişman olma,ah vah etme derdi yok.


-Provitaminli olduğu iddia ediliyor.


-Ancak fırçası pek başarılı değil ve kirpikleri ağırlaştırıyor.



Sephora marka rimel;


-Rengi ne yazıkki elektrik mavisi değil,koyu mavi gibi birşey,laciverte yakın.


-Fırçası daha başarılı,kirpikleri yapıştırmıyor,ağırlık hissi bırakmıyor.


-Ancak fiyatı ort.30 lira olması lazım,bu yüzden biraz pahalı.



--->2 rimel uygulamasında da aynı makyaj malzemelerini kullandım.Eyelinerın markası da Golden Rose.Rengi çok başarılı.Sürümü rahat.

İşte malzemeler;

7 yorum:

  1. Golden Rose rimelden ben de kullanıyorum, gerçekten çok güzel renk veriyor. Sephora onun yanında pek başarılı değil

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim.
    Her zaman fiyatla kalite aynı oranda olmayabiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Woww bence Yves Rocher her ikisinden de güzel durmuş. Bayıldım ona!!

    YanıtlaSil
  4. Bende çok seviyorum,bitse tekrar alırım kesin :)

    YanıtlaSil
  5. golden rose un rengi çok daha belirgin duruyor makyajın çok güzel olmuş. aslında göz renginden dolayı yeşil rimeller de sana çok yakışır she 'nin yeşil rimelini kesinlikle tavsiye ederim mavisi d var ama denemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Pahali olsada ben Sephora diyorum.

    Gozleriniz cok guzel bu arada, nazar degmesin ^.^

    YanıtlaSil
  7. fragariac; evet golden rose rengi çok daha belirgin.Bu arada she yeşil rimel aklımda olsun.Yeşil bir rimel istiyordum. Çok teşekkrler. :)

    Mizz OZ: teşekkürler :)
    Neden Sephorayı tercih ettin? Gözde duruşu yüzünden mi,daha bilinen bir marka olduğu içinmi?

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin