21 Ağustos 2009 Cuma

İLK ÖDÜLÜM :)) // Pek kreativ Mughetto..



Heyyo..!

İlk ödülüm Sevgili Glam'dan geldi :))

Kreativ olduğum kadar şu anda mutluyum da..


Şimdi size 7 tane ilginç özelliğimi saymam gerekiyor; hımm nerden başlasam acaba :))


17 rakamı..Sevgilimle ayın 17sinde çıkmaya başladık ve o günden beri bu rakam peşimden ayrılmıyor.Bu kadar tesadüf fazla,artık kader olduğuna inanıyorum..Staj yaptığım ofisin daire numarasından tutunda,aldığım sıra numarasına,dava numaralarına,otelde kaldığım oda numarasına vs vs vs kadar karşıma çıkan tüm numaralar artık '17'.


İkinci aklıma gelen ilginç şeyse, çocukluğumdan beri evimden hep en en uzakokullara gitmiş ve hayatımın hep yolda geçmiş olması.Anaokuluna ve ilkokula giderken bile evden 1.5 saat uzağa gidiyordum nerdeyse,üniversitede ise bu süre 2 saate çıktı.2 saat gidiyorum 2 saat geliyorum..Allahım neydi günahım demek istiyorum :)))



Diğer bir garip özellik ise çocukluğumda kahverengi olan göz rengim, ergenlikten sonra yeşile döndü,annemin göz rengi gibi oldu :)) Ama bu gariplikten memnunum.


Yukardakine yakın sayılabilecek başka bir gariplik ise, çocukken lüle lüle olan saçlarımın daha sonra düzleşmesi..Fakat şu sıralar yine lüleleşmeye başladı..Kesin vücudum benden bağımsız takılıyor,özgürlüğünü ilan etti bile..!



Yine sayabileceğim diğer bir gariplikte vücudumla ilgili..Dudağımda ben var.Ama doğuştan değil,bu da sonradan olma...



Yine vücudumla ilgili bir gariplik söylersem uzaydan geldiğimi düşünmezsiniz inşallah...:)) Önceden esmer biz kız çocuğuyken şu anda tenim beyaza yakın...Açık tenliyim yani...N'oluyor bana ???




Sanırım son olarak aklıma gelen gariplik olarak şunu söyleyebilirim;

Koleksiyonculuk huyu.. Dönem dönem bazı şeylere takıyorum ve onlarca alsamda yetmiyor...Ve genelde bu huy kendini aksesuarlarda gösteriyor..Kışın mesela fularlara taktım ve 1-2 ayda içinde 20-25 tane fular topladım,sonra kemerlere taktım, bazen kolyelere takıyorum,sonra yüzüklere taktım ve bir baktım hiç yüzüğüm yokken 15 tane olmuş..Bazen çoraplara takıyorum,tüm paralar çoraplara akıyor..Genelde rujlara takığım.onlarca ruj evde beni bekliyor...Offf sayamıcam daha fazla..



Birkaç gündür blogla ilgilenemedim,henüz blogları da okuyamadım.Ödülü kimler aldı bilmiyorum..

Blogumda ekli herkesi okumaya bayılıyorum önce bunu bilesiniz..Sizi seviyorum :))

Ödül hepinize gitsin :))

Onun haricinde bu ödülü geçenlerde beni mimleyen Sevgili Yağmurla Gelen'e göndermek istiyorum...

Sevgiler blog arkadaşlarım.

1 yorum:

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin