31 Ağustos 2009 Pazartesi

Mughetto'nun yeni saç rengi :) [2]

Bahsettiğim gibi bugün kuaföre gidip saçımı 3.kez boyattım birazcıkta kestirdim.Kestirmeye fobim olduğu için 1 yada 2 cm alalım dedim ama tabi yine bir 3-4 parmak gitti..Malum işte kuaförlerin ölçü ayarı bizle bir türlü aynı olmuyor..!!
Resimlerde yüzüm gözükmediği için korkunçlar farkındayım :))
Ama maksat az çok saç rengi ile ilgili fikir vermek.

Bu sefer saçımın rengi nerdeyse tam istediğim gibi oldu,beğendim.
Resimleri flashle çektim.
Daha sonra gün ışığında da çekilmiş resimleri eklerim.

Bu renk için kuaförüm 3 boyayı karıştırdı..Bu hali aldı..
Bakır-kızıl yani benim tabirimle İrlanda Kızılı :))

Bayanlar boyanız hiç akmasın,dibiniz hiç gelmesin diyorum..:)))

9 yorum:

  1. Gayet de güzel parlak olmuş canım

    YanıtlaSil
  2. Evet bu sefer oldukça parlak oldu,çok memnunum :))

    YanıtlaSil
  3. istediğin renk tam tutmuş ;)kuaförler hiç bir zaman ucundan azıcık kesmiyorlar malesef :( ve sonunda hep aynı cümle: kökü sende, elbet uzayacak :)

    YanıtlaSil
  4. tutmuş dibi :)
    bak bunu duymak iyi geldi :))

    Kuaförlerin kesin el kitabı var bence,böyle kuaför odaları tarafından dağıtılıyor onlara..

    müşterinin söylediği santimin 5 katıyla çarpta kes falan diye :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş cnm, güle güle kullan yeni rengini :) bu arada kuaföründen o şampuanı iyiki almışsın, saçlarımı bakır yaptığımda banada kuaförüm aynısını satmıştı, çok iyi korudu rengini, ve baya memnun kaldım o şampuandan, sonra bitane daha aldım ama markette 7lira olan şeyi bana 20 liraya sattığını öğrenince çok sinirlenmiştim :))

    YanıtlaSil
  6. bu tam olarak sampuan degil sampuan sonrasi suruluyor bakim kremi gibi birsey..ve ilk 40 dedi sonra 30 dedi sonra almayinca hala zorla 25 e satti markette kesin 5-10 liradir..sen hng marketten aldin glamcim ?? ayrica bgnmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş. Benim de bir ara bakır kahve kızıl karışımı bişeydi herkes soruyordu yolda giderken ama ne ben nede kuaförüm nasıl yaptığımızı bilmiyorduk! :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin