17 Ağustos 2009 Pazartesi

TABULARIMI YIKTIMDA GELDİM.... [yorumlarınıza ihtiyacım var]












Bu yüksek bel eteğimi giymek için ne kadar tereddüt yaşadığımı bu postumda anlatmış ve sizden yorum istemiştim.
Sonunda bir cesaret bu yüksek bel/fuşya/fiyonk detaylı eteğimi işyerine giydim.
Ne çok çok rahattım ne de rahatsız.
Eğlenceli bir kombin oldu bence. :))
Detaylara gelirsek;
Etek: Dorothy Perkins
Bluz: Tuzla pazarı
Hırka: Mango
Çanta:Tuzla pazarı
Ayakkabı:Mango (bu postta detaylı resmi mevcut.)
Bileklik ( 3sıra): Accessorize
Bileklik( incili): Moda sokak tezgahları
Yüzük:Salı pazarı

Fikirlerinizi alabilirmiyim bayanlar..
Yakışmışmı?
Eksik/fazla birşey varmı? ( Fazla kilolarım hariç :) ( Bu arada fazla kilolarından kurtulmuş bayanların önerilerine de açığım..)
NOT:Sevgili arkadaşım E.'ye bıkmadan fotolarımı çektiği için teşekkür ederim :)

11 yorum:

  1. merhaba blogumdan nasıl sıparıs verebılecegını sormussun nasıl bısı ıstıosun yada hazırdakı modellerdden mı ıdtıosun bana yaz mailime
    yaprakela@gmail.com teslımat odemekosullarınıda ordan konusurus...
    sevvgıler yaprakela..

    YanıtlaSil
  2. Kombini çoook beğendim cnm, eteğin muhteşem, hiç tereddüt etmeden giymelisin:) Yalnız ayakkabılar bu kombinle gözümü tırmaladı biraz, tek başlarına çok güzeller yanlış anlama, oxfordları çok beğeniyorum, sadece bu eğlenceli yazlık kombine ayak uyduramamışlar gibi, dolgu topuk renkli bir ayakkabı, yada şık bir sandalet daha cici olurdu bence :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bence renkler çok güzel olmuş.
    Ve seni çok tatlı göstermişler ama bence ayakkabı daha şirin ve renkli bişey olabilirsi

    YanıtlaSil
  4. Niye başta tereddüt ettin ki??
    Etek çok güzek bence, ayrıca sana da yakışmış

    YanıtlaSil
  5. Glam'cim,aslında dediğin gibi bir topuklu ayakkabı giymeyi planladım bende ama sonra bu ayakkabılarımı yeni aldığım için cazibesine kapıldım glb :)) Bide çok cici kız olmiyim bir taraftan böyle dengeliyim dedim.

    Aysun'cum; Ayakkabı fikri konusunda yalnız değilsin sanırım.. :) Örn; Glam

    Laçin,basenlerim geniş ve bu etekte balon tarzında olduğu için tereddüt ettim..Kilo versem biraz çok memnun olcam...:(

    Yaprakela:Birşeyler almayı planlıyorum,karar verdiğim zaman mailden irtibata geçicem.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir kombin olmuş ve çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. etek çok hoşmuş bluzda çok güzel
    benim naçizane tavsiyem bu eteği hırkasız kullan bel kısmını boş bırakırsan daha hoş olacak gibi duruyor resimden ama tabii kullanışlı ya da rahat olur mu onu bilmem mümkün değil sen daha iyi bilirsin:)

    YanıtlaSil
  8. Trendsandshopping; ahh ne kdr uzun bir isim bu böyle :)) Ayrıca çoook mersi.

    Herheyler; Alında üstüne birşey almasam bel ince gözüküyor ve dediğin gibi daha hoş duruyor.Ama ben arkadan acaba genişmi gözükürüm tasası ile birde şirket ortamı olunca kıyafeti yumuşatmaya çalıştım.

    Siu;Al senin olsun derdim ama baya bir daraltman gerekebilir ;))

    YanıtlaSil
  9. sen deli misin o kadar şirin ve güzel olmuş ki etek bayıldım ben:)
    çantanın da hakkını yiyemeyiz tabii:):)

    YanıtlaSil
  10. Pofiş; Teşekkür ederim canım,günlük kullanım için boyu kısa gibi geldi,bide bacaklarım kalın gibi :))
    ama giydim gitti..
    Çantamı bende çok seviyorum,hihi.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin