6 Ağustos 2009 Perşembe

Ürün Tanıtımı: Çatlaklara karşı krem


Biz bayanların en büyük kabuslarından biridir çatlaklar sanırım..Hızlı kilo alıp vermekten kaynaklandığı söylenir.Ama ben tümüyle genetik olduğuna inanıyorum.Genleriniz bozuksa hayatınız boyunca 50 kilo olarakta kalsanız hem çatlağınız oluyor hem de selülitiniz.Bu böyle!
Resimdeki krem salyangöz özlü onarıcı bir vücut losyonu.Günde 2 kere kullanılıyor.Ben kullanmaya başlayalı henüz 4-5 gün oldu.Çatlaklara,güneş lekelerine,yara izlerine,sivilce lekelerine ve kırışıklara iyi geldiği söyleniyor.3 hafta boyunca kullanmadan etkisi hissedilmezmiş ama ürünle ilgili ilk izlenimlerim iyi.Cilde sürüldükten sonra yumuşattığı ve güzel bir parlaklık sağladığı bir gerçek ama iddia edildiği gibi çatlaklara iyi gelecekmi 3 hafta sonra göreceğiz.
Markası :Woman Hand
500 ml ve fiyatı 15 lira.

2 yorum:

  1. canım bu ürünle ilgili yorumunu merakla bekliyorum bende avonun çatlak kremini kullanıyorum biraz belirginlikleri azaldı ama bu daha iyi bi ürünse denemek isterim.

    YanıtlaSil
  2. Zivizivi; Fena değildi vallahi.Ben bir süre sonra bıraktım kullanmayı ama memnun kalmıştım.Fiyatıda uygun olduğu için denenebilir.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin