9 Ağustos 2009 Pazar

GO JANE AYAKKABILAR












Hatırladığım kadarıyla Sevgili Siu en son Go Jane ' den ayakkabı siparişi vermişti.Bende ne varmış ne yokmuş diye siteyi gezerken aklıma şöyle bir fikir geldi.


Şu anda Amerika'da arkadaşlarım var.Eylül ayı gibi de buralara geri dönecekler.Hazır orda arkadaşlarım varken acaba ne aldırsam diye düşünmüyor değilim tabi :))

Go Jane 'de gezinirken bu ayakkabıları gördüm ve sonbahar-kış sezonu için birkaç parça seçmeye çalıştım.

Sizce nasıllar,beğendiniz mi?

Hepsi toplam 70 dolar civarı tutuyor.Zaten 50 dolar üzeri alışverişlerde Amerika'ya kargo da bedava..:)


Go Jane'den alışveriş yapmış bayanlar,kalitesi ve ayakkabı numaraları ile ilgili bilgi verebilirmisiniz ?


2 yorum:

  1. Benim numaralarım tam oldu cnm.. 6 numara söyledim ayağım 36 amerikan size'da hep numara ayarım odur.. en basiti nine west te de ayakkabı sizeları amerikandır
    altına bakarsan 35-36 yazmaz 5M 6M yazar genelde..

    ayakkabılar da kalite olarak gayet iyiler cnm

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için çok teşekkür ederim Siu..Niyetlenirsem eğer evdeki Nine West ayakkabımın kutusuna göz atacağım..:))
    Ayrıca Amerika'da herşeyin bu kdr ucuz olmasına isyanım sonsuz...

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin