16 Ağustos 2009 Pazar

PAZAR GÜNÜ MODA GEZİNTİSİ

Bugün sevgili ile beraber napsak netsek diye düşünürken Moda'ya gidelim diye düşündük,uzun zamandır gitmiyorduk.
Çok kalabalıktı,hava çok sıcak ve bunaltıcı idi.
Ve Mughetto öyle bir hata yaptı ki,affedilemez.Bu sıcakta kot ve kapalı-deri bir ayakkabı giydi..Poff.Benim için çok zor bir gündü yani.
İşte bugünden birkaç resim...(Resimler Iphone ile çekildiği için kalitesi ne yazıkki pek iç açıcı değil.)



Oturduğumuz çay bahçesinden Moda sahili ve denizin görüntüsü.



Çay bahçesinde yanımızdaki masada bulunan şipşirin köpiş.




Sevgili kabinde kıyafet denerken,kabine girilir ve şipşak resim çekilir.
Tepki aynen şudur;
'N'oluyor yahu?'
-Yırtık Jean: Ev yapımı :) (LTB)
-Asimetrik tişört: LTB





Mughetto'nun yeni Oxford tarzı pabucu :) (Mango)




Vee Moda Hatırası...Şipşirin incili,taşlı,dore detaylı bileklik.

3 yorum:

  1. son bileklik sanırım daisy design ürünü aynısından bendede var...Sanırm özgenin ürünlerini satan bir yerden aldın..

    iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası blogu yeni açtığım için fazla bilgim yok Daisy Design ürünleri ile ilg.Bir göz atmam lazım.
    Moda'daki tezgahlardan birinden aldım,2 bayan duruyordu.İlgileri varmı bilmiyorum :S

    İyi dileklerin içinde ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. evet şimdi baktım bloguna..
    İnciler ve Melekler diye bir bilekliği var,onun aynısı sanırım..
    Sadece fiyat farkı var,belki anlaştığı yerlerden birisi olmayabilir gibi geldi bana :S

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin