11 Ağustos 2009 Salı

KIZIL-KAHVE SAÇ RENGİ ve '' Kaş boyama ile ilgili bir soru ??''




En son saçımı ne renge boyadığımı bu postumda yayınlamıştım..
İlk boyam daha kızıl-kahve olmasına rağmen(İrlanda Kızılı deniyor),ikinci yani sizinle paylaştığım boyam daha bakır-kahve oldu...
Boya aktıkça ( 2 hafta sonra) rengi açıldı daha hoş oldu ama 2 haftadır oldukça bakır geziyorum.
3.boyamda kuaförümün yukarıdaki resimdeki rengi yakalayabilmesini umut ediyorum..Ne renk oluyor bu hiçbir fikrim yok...:)))
İlk boyamda da ikinci boyamda da aynı renkleri karıştırıp aynı formülü uyguladığını söyleyen kuaförüm neden 2 ayrı renk çıkarttı ortaya anlayabilmiş değilim...
Ayy akşam akşam çenem düştü galiba...Ama saç işi önemli mevzu..! :))))
Cevap bekleyen sorum ise şu ;
Benim saç rengim kızıl tonlarında hakimiyet gösterirken,özellikle makyaj resimlerinde gördüğünüz üzere kaşlarım siyah...Kaş rengimi kırdırıp kırdırmamakta çok kararsız kaldım..Kaşlarımın hızlı uzamasında ve sonra ucu farklı dibi farklı renk kaşla gezmekten korkuyorum ve kaşlarıma bir zarar gelmesinden de korkuyorum.Çünkü öğrendiğim kadarıyla bitkisel boyalar sadece koyu renkmiş.Yani ben kaşımın rengini kırdırmak istiyorsam açtırtmam lazım...
Bayanlar aranızda kaşlarını boyatan ve bana bilgi verebilecek olan varmı??

15 yorum:

  1. Asla boyatma canım arkadaşım boyattı 6 ay kadar bakırken kaşları döküldü

    YanıtlaSil
  2. Poff çok korkunçmuşş :(( Sanırım bu riski göze almam çok zor.

    YanıtlaSil
  3. merhaba,

    2 yıldır bakır tonları kullanıyorum ve kaşlarımı boyatıyorum, hiç bir sorun yaşamadım. dikkat etmen gereken tek şey kuaförünün kullandığı boya, ne saçına ne de kaşına 2 liralık boya sürdürme. ayrıca bir takım kaş boyaları da mevcut onları da deneyebilirsin. yani korkulcak bir şey yok boya gitsin :)

    YanıtlaSil
  4. cici bana hangi marka kaş boyası kullandığını söyleyebilirmisin?
    Bir araştırmak istiyorum.
    Birde benim kaşlarım siyah olduğu için renginin açılması gerekiyor sanırım öyle değilmi?

    YanıtlaSil
  5. benim de çok merak ettiğim bi konu.. haftaya kuaföre gittiğimde sorucam ama zaten kesin boyayalım dicek,ondan önce bir öğrensem iyi olur :)

    YanıtlaSil
  6. ben birkaç sene önce irlanda kızılı boyuyordum saçlarımı kendim garnier yeni çıkmıştı denemek için almıştım koyu kestane rengi saçlarımı 1 boyamada istediğim renk yapmıştı o zaman boyadan bir kısmını kaşlarıma da sürdüm açıkcası çok uzun vadeli olmadı ama kimse saçlarımın boya olduğuna inanmadı kaşlarım sayesinde
    ama daha önce yorum yazanlar haklı kuaförlerde durum riskli bir fiil görmüyorsun çünkü ne kullandığını ben şimdiki kuaförümle arkadaşımda bazen kendi boyalarımı kendim çıkarıyorum bu tüpler diye o rahatlıkta olduğum için herhalde tekrar boyatırım
    rengini açtırma boşuna kaşının direk üstüne boya tutuyor

    YanıtlaSil
  7. hersheyler,ciddimisin bir boyama koyu saçların renk aldı yani..
    Ağlıcamm :((
    Benimde saçlarım koyu kumral gibiydi ve hiç boya yoktu,kuaföre gittim saçımı bu renk yapabilmek için komple açtı daha doğrusu renk kusturmak denen bir işlem yaptı..ve daha sonra üstüne boyadı ve bu işlem bana 170 papele mal oldu..Çok içime oturdu açıkçası..
    Şu anda saçlarım çokta açık renk değil zaten..Ve bazen saçımı boşuna mı açtı diye düşünüyordum..
    Ve aynı kuaför kaşlarımı boyatma konusunda da ilk önce rengini açarız fln dedi..Adamda renk açma hastalığı var glb.
    Napsam kararsızım..

    YanıtlaSil
  8. petite umarım işine yarar bir bilgi bulabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  9. neden açtı ki bende onu anlamadım ben kuaförde de çok kızıla boyattım bir seferde oturmaz zırvalarını çok duydum zaten bir seferden çok o adam saçımı boyamadı :)
    eskiden saçıma çok çok çok işlem yaptırmışlığım ve sağlam paralar gömmüşlüğüm var ama kızıl konusu yaparken değil bozarken sıkıntı yani kızılı evde kendin başka renge boyayamazsın içindeki bakırdan kınadan dolayı ama kahve falan evde çok rahat kızıl oluyor geçmiş tecrübelerime dayanarak

    YanıtlaSil
  10. ayyy vallahi ben de saçımı ilk defa boyattığım için kendimi kollarına emanet ettim..İlk boyadığı zaman mesela renk daha açıktı ama 2.boyam daha koyu oldu...Rengi de tutturamadı şimdi 3.boyam yaklaşıyor..Ve benim adama gıcıklık katsayım artıyor ve evimden 30 km uzağa gidiyor boyatmaya...Heran terkedebilirim.

    YanıtlaSil
  11. merhaba,

    ben bütün bloğunuzu dünden beri okuyorum, nerdeyse bitirdim hatta.. şunu söylemek istiyorum, görüyorum ki çok kuaför sorunu çekmişsiniz. bir şey söylemek isterim, ben kuaförü istanbulda yabancı marka eğitimleri alan birisi olarak da, yurtdışındaki yarışmalara katılan birisi olarak da saçlarımı 60 liraya boyatıyorum, salon da istanbuldaki en lüks salonlara benziyor. benim size önerim şudur, üşenmeyin izmite gelin, memnun kalmazsanız da en fazla 50 60 lira çıkarırsınız, çünkü burdaki en pahalı fiyatlar öyle. (burdaki mehmet tatlı ve ali güre gitmediğiniz sürece) bir gün denemeye karar verirseniz en az 4 5 yer önerebilirim. istanbuldaki bu fiyatlar bana ziyan gibi geldiği için istanbulda okumuş olmama rağmen daha hiç orda boya işlemi yaptırmamışımdır.. otobüs fiyatları da 10 lira, umarım işinize yarar :)

    YanıtlaSil
  12. Sena; ne güzel,çok sevindim blogumu beğenmene..:)
    İstanbuldaki kuaförler gerçekten çok pahalı ki bunu İzmirli arkadaşım söylüyor,3 te 1 falan fark ediyormuş fiyatlar.Dediğin gbii İzmitte muhtemelen fiyatlar daha makuldur. Ama o tarafa gidip saç boyatabileceğimi sanmıyorum,eminimki çok üşenirim :) Ama ilgin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. ben izmitteyim izmirden yeni geldim ve kuaför arıyorum saçımı da bakır kızıl yapmak istiyorum açmadan yaparlar mı kuaför konusunda tereddütlüyüm :( sena adlı kullanıcı bu kadar ay sonra yazdığımı görür mü bilmem ama keşke bir kuaför adı yazsaymış :(

    YanıtlaSil
  14. Pırıl, belki görür ve yorum yazar :)

    YanıtlaSil
  15. 5 yıldır kaşlarımı kendim boyuyorum hemde saç boyam ile malesef bi dökülme yok hala gür hala gür :)) 15 günde ortalama boya akıyor öyle saç gibi dipten gelme olayı yokk

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin