10 Ağustos 2009 Pazartesi

ELBİSEMİ REVİZE ETTİM...'' İlham verebilmesi dileğiyle ''

Bu elbisemi kış sezonunda indirimde Zara'dan 30 liraya almıştım.Deseninin ve renklerinin güzelliği beni kendine çekmiş olacakki,fazla düşünmeden hemen kaptım :))
Ama eve geldiğim zaman bazı problemler ortaya çıktı..
Bu elbise kısaydı...Modeli fırfırlı olduğu için çok hareketliydi ve giyilmesi imkansız gibiydi.
Ayrıca ipincecik bir kumaştan olduğu için resmen transparandı.İçim kabak gibi meydandaydı.
Vede göğüsü çok açıktı...
Yani bir sürü bir sürü problem...
Bir arkadaşımın doğumgününe giderken bu elbiseyi giydim ama altına kısa bir şort giydim ki içimi belli etmesin, straplez giydim ki göğüs frikiği vermeyeyim..
Neyse efendim,çok uzattım.Uzun lafın kısası,yaratıcı beynim devreye girdi ve gittim aldım 2 metre kumaş,terzinin dayandım kapısına,anlattım durdum...
Sonuçta her ortamda rahatlıkla giyebileceğim bir elbise ortaya çıktı..:))
Göğüslerine fırfır eklediğimiz için artık eskisi kdr açık değil.
Göğüs altından aşağıya doğru astar dikip,astarın uçlarını da fırfırlı yaptığımız için; hem içimi belli etmiyor hem de boyu uzamış oldu...
Eskisinden güzel oldu vallahi...
Sizinde dolapta bekleyen problemli elbiseleriniz varsa bu önerilerimi dikkate alabilirsiniz.Ben 3 probleme bu şekilde çözüm buldum..:))
Beğendinizmi??









6 yorum:

  1. Çok güzel bi fikirmiş.Benim de dolapta bekleyen böyle bir elbisem vardı.Denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş bence, fikir çok başarılı

    YanıtlaSil
  3. Evet çok mantıklı...
    Bir-iki metre kumaş almaya bakar ;))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Laçin..Beğenmene sevindm :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş, bayıldım, benim de operasyon isteyen bir elbisem var, fikrini kullanacağım ;)

    YanıtlaSil
  6. Tavsiye ederim..Elbiseden uzun fırfır fikri çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin