28 Ağustos 2009 Cuma

TATİLE SON 5 YUPPİİ!!!!!!! [Çeşme ile ilgili sorular...cevaplar...]


Efendim, sonunda bitmek bilmeyen staj çilem bitti ...

Memnun kalmadım mı? Kaldım...Çok katkısı oldu ve çok şey öğrendim amma velakin bu bünye tatil,tatil diye yanıp kavruluyordu...


Sonunda bende tatile gidiyorum.Salı akşamı ( 2 Eylül ) yola çıkıyorum.

İstikamet: Çeşme ve dolayları :))


Yaklaşık 1 hafta boyunca tatilde olacağım.

En son Siu Çeşme'ye gittiği zaman Çeşme'de ne yapılmalı tarzında bir post girmişti zaten.O posttan kesinlikle ilham alacağım..

Ben zaten 4 gün boyunca bir otelde olacağım.Geriye kalan 2 gün boyunca da gezmeyi planlıyorum.Kültür gezisi olabilir.Kuşadasına gidebilirim günübirlik..Kafamda bir sürü plan var anlayacağınız..


Şimdi siz yardımsever blog dostlarıma bir sorum olacak;

Çeşme tarafında 2 gece kalabileceğim ufak,hesaplı ama temiz bir pansiyon-motel öneriniz varmı? 4 günlük otel maceramdan sonra belki 2 günde bir pansiyon-motel tarzı bi yerde kalıp gezerim düşüncem var..


Yani kıssadan hisse;
1) Çeşme'de önerilebilecek bir otel-motel-pansiyon adına ihtiyacım var? Mümkünse hesaplı ve temiz..
2)Gündüzleri gitmemi önereceğiniz yer adlarına ihtiyacım var..Mesela Efes Harabeleri,Selçuk,Kuşadası... vs vs Yani çevrede,etrafta gitmişken gör denilebilecek heryer kabulüm.
3)Birde beachler ve normal plajlarla ilgili bilgi veren olursa çok memnun olurum.
**Sanırım birazdan çilekeş blogumu bir günlüğe çevirmek suretiyle, valizimde neler olsa, olmasa şeklinde bir post gireceğim...Heyecanlıyım şekerler.Anlayış lütfen.. :)))))

5 yorum:

  1. Canım Çeşme'de oteller 2-3 sezondur fiyat olarak aşmış durumdalar:) Ben İzmir'de yaşıyorum, genelde günü birlik gidiyorum Çeşme'ye. Kalmak için Çilek Marina Oteli (http://www.cilekmarinaotel.com/)ya da Çeşme Kardeşler Oteli düşünebilirsin. Nette adresleri ve numaraları bulunuyor. Umarım yer bulabilirsin, Çeşme'de haftalar önceden rezervasyonlar yapılıyor. Beachler konusunda İzmirliler olarak tercihimiz Ayayorgi Koyu'ndaki Sole Mare'dir :) Çok nezih bir mekan, eller havaya tarzı da değil ama hoş müzikler çalıyor ve rahatsız olacağın bir ortam değil. Giriş 20 liraydı (1 içecek ücretsiz) temmuz ayında, değişmemiştir. Diğer alternatif de yine ayayorgi koyunda Shayna Beach Club, burası da güzel, giriş ücreti aynı yanılmıyorsam. Ayrıca bu yaz yeni açılan henüz gitme fırsatı bulamadığım Sortie'ye de gidebilirsin, methini çok duyuyorum çevremden. Halk plajı olarak da Dalyanköy ve Ilıca halk plajlarını öneririm. Yolun düşerse Kuşadası'na da uğra bence. Şirince'yi Efes'i falan da gezmeni öneririm.
    Benden bu kadar öneri :)
    Fırsatım olsa da ben de tatil yapabilsem, okul bitti kendimi iş hayatının içinde buldum tatil falan yapamadan.
    İyi eğlenceler diliyorum sana!!!

    YanıtlaSil
  2. süper anlatmışsın..Çok teşekkürler..
    Hemen otelleri inceleyeceğim..
    Ve kendime bir liste oluşturuyorum.O listeye söylediğin halk plajları ve beachleri hemen ekliyorum..Çok memnun oldum vallahi :)))

    Bu arada sana naçizane önerim,haftasonu için Ağva'ya gitmeni öneririm.Minik bir tatil için ideal.Ben gittim ve blogumda yayınladım göz at istersen..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yardımcı olabildiysem ne mutlu! Ah ah Ağva en merak ettiğim yerlerden biri ama işe yeni başladım cumartesileri de çalışıyorum ve bir sene hiç iznim olmayacak. Seneye kısmet inşallah!!!! Önerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. trendsandshopping gayet güzel anlatmış ama Şirince'ye gitmeni kesinlikle tavsiye ederim.
    Birde Şirince'de kahvelerin olduğu meydandan yukarı dar bir sokak çıkıyor. orada hemen sağda küçük sevimli bir rum evi var.ressam bir çift evlerini galeri gibi kullanıyorlar. orayıda ziyaret etmeni tavsiye ederim. istersen resimde alabilirsin tabii.

    YanıtlaSil
  5. Trendsandshopping; İnşallah cnm. Gitmeye karar verirsen birgün,benimde önerilerim olur :)

    Kelebek; Şirince'yi 2 kişi birden önerince merak ettim.Şimdi netten bakıcam hemen..Teşekkürler çok :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin