12 Ağustos 2009 Çarşamba

Heyyo...! İLK MİMİM :)))


Blogu kurduğumdan beri ilk kez mimleniyorum.Beni mimleyen şeker insan ise Sevgili Siu.

Evvet başlıyorum;



{ Hangi şehirde yaşıyorsun? }
İstanbul

{ Mesleğin? }
Son sınıf üniversite öğrencisiyim :)) Gelecekteki mesleğimi söylesem ? İnşallah avukat olacağım.

{ Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın? }
Bir dönem ilginç fikirler aklıma geliyordu ve bunları hayata geçirmek istiyordum.Ufak tefek tasarımlar yapmak istiyordum.Bazen mağazalarda gördüğüm kıyafetlerdeki detaylara gözüm takılıyordu ve bunu bende yapabilirim diyordum.Ama nasıl?? İşte 'nasıl yapabilirim' diye internette araştırırken Laçin 'in blogu ile tanıştım,daha sonra sırasıyla Siu ve Jojee'yi daha sonra Salıncaktaikikişi 'yi keşfettim.Derken blog dünyasına yavaş yavaş girdim.Benimde hikayem böyle.

{ Ne kadar süredir blog yazıyorsun? }
Henüz yeniyim.Sanırım 3 ay kadar oldu..

{ Blogunu hangi sıklıkta ziyaret edersin? }
Ekstra bir durum olmadıkça hergün.

{ Pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir? }
Henüz yeni bir blogger olduğum için çok hevesliyim.Blogumu ilk sırada açıyorum ve hemen yorum gelmişmi diye bakıyorum.Hepsine olmasa bile bazı yazılarıma yorum bekliyorum çünkü.

{ Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldumu? }
Açıkçası hatırlamıyorum.Ama ilham aldığım kesin..Bu sezon neler moda diye göz attıktan sonra alışveriş yapıyorum ve kendi parçalarımla birleştiriyorum.

{ Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder? }
Bir postumda aynen şöyle demiştim..Eğer bu blog bir tv programı olsaydı ismi Mughetto ile Hayatın İçinden gibi bayık birşey olurdu :)) Çünkü ben kafama esen her konuda post giren bir insanım ama çoğunluğunu alışveriş,moda,kozmetik oluşturuyor sanırım.

{ Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (blog teması, diğer bloglara yorumları, blogun adı, içeriği vs) }
Ben bir bloga girdiğim zaman arka arkaya sıkılmadan 10-15 post okuyabiliyorsam [neden bahsedildiği,konusu,tasarımı önemli değil] ekliyorum.

{ Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun? }
Zaman zaman gittigidiyor tarzı sitelerde ufak tefek satışlar yapıyorum..Amacı para kazanmaktan çok benim artık işime yaramayan bir eşyanın başkasının işine yaraması ve dolap boşaltmak oluyor.İlerleyen zamanlarımda bunu blogumda da yapmayı isterim tabiki ama henüz değil.

{ Blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin? }
Henüz yeni bir blogger olduğum için gerçek hayatta bir araya geldiğim bir arkadaşım olmadı.Ama ilerleyen zamanlarda aynı dili konuştuğumu düşündüğüm kişilerle tanışmaya bayılırım tabiki :)

{ Bu soruları kimler cevaplasın? }

Mimde adı geçtiği için ilk başta Laçin.
Daha sonra ise aklıma ilk gelen beni en son izlemeye alan Sevgili Merve.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin