28 Ağustos 2009 Cuma

İLHAM VEREBİLMEK

Hayat güzel, güpgüzel süprizlerle dolu..
Akıp akıp gidiyor..
Tekdüzeyken, herşey aynıyken, biryerlerde adınızı okumak,sizden bahsedildiğini duymak...

ŞAHANEYMİŞ...!

Yeni Yuva diye yeni bir blog açıldı..Geçenlerde ekledim ama göz atmak bugüne kaldı..Okurken okurken neye rastladım biliyormusunuz ??

Bu yeni bloggera ilham vermiş olduğuma..

Benim gencecik blogum, şehirlerden birinde, birilerine ilham verebilmiş...

Ne mutlu bana..

Emekleyen blogum,yavaş yavaş ayaklanacak inşallah...

Herkese Sevgiler.


1 yorum:

  1. ben ilk atesbocegi gordugum aksam boyle dertlere dalmis yuruyordum, sonra bir baktim ates bocekleri ne dert kaldi ne tasa, unuttum kendimi, mutlu mutlu dondum evime.bir aksam yalnizliktan patlarken evde simdi hatirlamadigim birseyi googleladim ve mughettonun bloguyla tanistim. oyle eglendim ki yazdiklarinla ve senin takip ettigin bloglarla sanki evde bi suru kiz oturmus kaynatiyormusuz gibi hissettim. simdi ben de bir blog actim kendime, hem yaziyor hem okuyorum , bir de cay koyuyorum oh mis,tesekkurler ilhamin icin mughetto, hayata boyle tadlar lazim:)))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin