18 Ağustos 2009 Salı

RAHAT BİR KOMBİN & KAHVALTI KEYFİ








Bugün şirkete gitmeden önce sabah sevgiliyle buluştuk.Boşnak Börekçisi 'ni daha önceden hiç duydunuzmu bilmiyorum ama mutlaka denemenizi tavsiye ederim.Biz Ataşehir şubesindeydik,bol börek ve bol çay eşliğinde bir kahvaltı yaptık.
Bugün dünden sonra rahat bir kombinle karşınızdayım.Sevgili poz poz fotomu çekti ama ne yazıkki poz verme özürlü olduğum için ayakta yamuk durmadığım tek bir fotom bile yok; nispeten daha düzgün fotolarıysa kestim biçtim yayınlayacak birşeyler buldum :)

Detaylar;
Yelek: Zara
Tişört:etiketsiz ama muhtemelen pazardan almışımdır.
Pantolon: LCW ( kalıplarını beğeniyorum açıkçası)
Babet: Accessorize
Kolye ve küpe takımı: Sevgili Altınoluk'tan hediye olarak getirdi..(:Love)

2 yorum:

  1. kombın guzel olmus.beyaz badi ve lcw pantolon harıka.benım tarzımda böyle.

    YanıtlaSil
  2. sportif şıklık deniyor sanırım bu tarza ?
    teşekkürler,beğenmene sevindim :}

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin