17 Ağustos 2009 Pazartesi

MİM: Vazgeçemediklerim...//Sırlar açığa çıksın..!!

Sevgili ' Yağmurla Gelen ' beni mimlemiş..
Mim Konusu: Vazgeçemediklerim

Hemen saymaya başlıyorum ;

-Ne kadar defalarca rejime girsemde,rejimi bozmama sebeb olan tatlı tutkum.
-Değişik yemekler yapmak sevdam.
-Yalnız araba kullanmak
-Gezmek,tozmak,değişik yerler keşfetmek ve güzel tatlar keşfetmek.
-Alışveriş,alışveriş,alışveriş...Ne yazıkki bu tutkum cüzdanımın boşalmasına sebep oluyor.Ve hep kredi kartı borcum var :(
-Amerika..( Amerika'da birkaç ay yaşamak istiyorum,süper olurdu. )
-İrlanda. Bunun sebebi sizlersiniz; Baileys,Sheridans ve PS:I LOVE YOU filmi.
-İtalya. İtalyanca öğreniyorum ve sevgiliyle Roma,Venedik,Floransa gezme fikrine karşı koyamıyorum.
-Deniz ve deniz sporları.
-Veee son zamanlarda blogumla ilgilenmek.
-Yine son zamanlarda semt pazarlarını gezmek.
-Her ne kadar giymekte zorlansamda topuklu ayakkabılar,hatta tüm ayakkabılar da diyebiliriz :)
-Iphone'um.
-İnternet.
-Ve de 2 seneden beri hayatımda olan 'Sevgilim'.



2 yorum:

  1. Roma-Venedik-Floransa geçen sene bende bu 3lüyü gerçekleştirdim..
    giderken haber ver :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh çok özendim Siu...
    Darısı başımaaa pleasee :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin